חייג עכשיו: 052-242-2351

חשמל חכם לבית

פעם היינו רואים בטלוויזיה סרטים של מדע בדיוני או סרטי אקשן בהם לדמויות היו בתים בטכנולוגיה מתקדמת ודמיונית. טכנולוגיה זו אפשרה להם בין היתר לשלוט בכל הפונקציות בבית בלחיצת כפתור או על ידי הפעלה קולית. כיום התקנתו של חשמל חכם לבית מאפשרת לעשות בדיוק את זה והמציאות עולה על כל דמיון. מערכת הבית החכם אשר החלה לצבור תאוצה לאחרונה מאפשרת לרכז אתה הפעלתם של כל מכשירי החשמל במקום אחד ולשלוט עליהם מרחוק. על מנת לעשות זאת יש תחילה לפנות לחשמלאי אשר יתקין עבורכם מערכת חשמל חכמה .

מהו חשמל חכם לבית?

על מנת ליצור תשתית חשמל חכמה יש להשתמש בבקרים חכמים אשר יהיו מקושרים באופן אלחוטי למכשיר ששולט עליהם, לשלט אוניברסלי ששולט או לאפליקציה בטלפון. במידה והשליטה מתאפשרת דרך הטלפון או הטאבלט (האופציה המועדפת על אנשים כיום) הרי שניתן בעצם לשלוט על הבית מכל מקום בעולם. לא רק זאת אלא שגם ניתן להגדיר מראש תרחישים ושעוני שבת הפועלים באופן קבוע מדי שבוע.

ניתן לתכנן מראש דברים כמו:

  • מתי יורמו התריסים בבית
  • מתי לכבות ולהדליק את הדוד
  • מתי להדליק את המזגן ולאיזה טמפרטורה לכוון אותו
  • אזורים בפנים וחוץ הבית אשר צריכים להיות מוארים בשעות מסוימות
  • יצירת תרחישים שונים כמו אווירה, אורחים, שבת , השכמה ולילה טוב 
  • ועוד

כמובן שהדבר גם מאפשר לנו לסגור מכשירי חשמל ששכחנו לכבות, להפעיל את האזעקה במידה ושכחנו, לשלוט על מערכות הטלוויזיה והסאונד בבית ועוד.

חשמל חכם בנתניה מסדרים לכם חשמל חכם

"חשמל נתניה" שמחים לבשר כי אנו מבצעים עבודות חשמל אשר ייקחו את הבית שלכם צעד אחד קדימה לעבר העתיד. עבודת החשמל שלנו יכינו את ביתכם לקראת השדרוג הקרוב כך שתוכלו ליהנות מבית מודרני, יעיל וחכם. הבית החכם מבטיח לשפר את רמת חייכם, להעניק לכם נוחות מירבית , פתרונות מתקדמים וכן לחסוך בצריכת האנרגיה הביתית.

במידה ואתם גם מעוניינים להנות מפתרונות הבית החכם, להנות ממערכות אמינות בהשקעה קטנה ולהפוך גם את ביתכם לבית חכם צרו קשר עם "חשמל נתניה" ותיהנו מחשמל חכם בביתכם.

 

חשמל חכם לבית

 

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
    נגישות
    פתח צ'אט
    שלום, כיצד נוכל לעזור?